Thursday, October 30, 2008

my prince charming....

ak suka sgt tgk cerita hindustan
ske sgt tgk jalan cerita tu
tapi mata aku selalu jgk tengok hero2 cerita tu
nak kata hensem ade la jgk
tapi tu sume xpenting
kite tgk jalan cerita die
hero selalu berkorban apa je utk partner die
bak kate orang lautan api sanggup ku renangi
hahaha~
sume tu wt aku gelak sendiri
mustahil la guy zaman skg sanggup buat mcm tu demi girl die kn
bagi aku sifat fizikal xpenting
ensem??cute??suma tu xkekal
aku suka laki yang sayang aku lebih dari aku sayang dia
hehehe~
@ ekonomi stabil
@ hormat family aku
@ xksh die belajar setakat mane pn, asalkan dah ada keje tetap
@ kalau boleh xnak la comel mcm ni sgt
@ caring
@responsible kat family die, kat aku and diri sendri
@ romantik pon nak jugak..nak rose mcm ni..sweet kan
yang paling penting AGAMA....
xperlu yang slalu solat sunat or tahajud
cukup la sekadar solat yang wajib je
so....anyone????

4 comments:

Anonymous said...

aku boleh??:P

sh3da+{naiv3} said...

boleh je if semua ciri2 tu ada..sila isi borang :P

Anonymous said...

insyaAllah,msti u akn dpt ciri2 org yg u impi..
byk2kn berdoa pada Ilahi...
Bina keyakinan dalam diri..
walau siapa pon yg Allah tentukn utk kita dalam hidup ini..
x kisah la sama ade menepati atau x ciri2 yg kita cari,
psti ada sesuatu hikmah yg tersembunyi,
wlaupun kita sndiri yg jd x psti, kerana sesungguhnya hanya dia yg maha mengetahui..
salam...

sh3da+{naiv3} said...

hehe..amin jgk amal...:P