Sunday, January 8, 2012

First and last...


Tadi aku dengan member se'ofis' pergi lunch dekat satu kedai kat seksyen 6 (Blakang Concorde)..
Mahal giler beb!
Aku pon amek la lauk ayam black pepper..(ayam potong kecik2 je ponn)..
Then amek kuah sayur kuning (tak tahu ape name die)..
Order air barli suam..
Pastu datang la mamak ni kira apa yang kiteorg makan..
Dia tanya aku "ayam berapa u amek"
Aku jawab la "Enam ketul"
Dalam hati aku..Takkan amount ayam pon nak kira kot sebab ayam die kecik2..
pastu die bagi bil kat aku..
Perghhhh!!! terkejut gak aku..
Ada ke kena RM12.50..
Gile la beb..
Dengan muka tak puas hati..Member aku tanya "Ayam seketul berapa?"
Dia jawab "seringgit tiga puluh sen"
Pale hotak die..ayam kecik rm1.30 seketul..
Nak taknak makan je la kan sebab dah mahal gitu..
Takde mood nak makan..
Tapi abes je jugak..hahaah~ lapar nye pasal






Ni la rupe lauk yang aku amek..tengok la ayam black papper die..huh?! giler kecik..









Ni plak tulisan mamak yang bagi harga mahal kat
aku..Memang bengang gileeeee!!!








Tapi takpe la..ngeeee :D
macam ape yang aku dah cakap..
This is first and last time..
Aku memang takkan pergi kat Restoran C*** M**** lagi..
Memang mahal..
Teettttttttttttt..

No comments: