Wednesday, December 28, 2011

Flashback






Ni gambar mase F3 kat susur gajah sekolah..












Ni plak mase F1..Teka la mane 1 aku..?Haha~









Tudung labuh ok!! Mase F1 je la..tu pon half month je..









Kalau kita flashback 9 years back..
Zaman sekolah menengah dolu2..
Pehh..memang lawak gila..Dulu aku sekolah kat SMK Dato Sheikh Ahmad, Seremban..
Form 1 till form 3
Abang, akak and adik aku pon sekolah yang sama..
Boleh dikatakan sekolah keturunan la kat situ..
Banyak sangat kenangan pahit manis yang aku lalui kat situ
Dulu memang nakal giler..
Orang kata zodiak virgo ni memang keras kepal a..
Hahaha~ that's me!
Just like to break the rules and suka ikot angin sendiri..
Duduk hostel dulu kalau tak fly memang tak sah..'Flying without wings'

Kalau nak cerita semua kenangan memang tak habis..
Kelakar sedih happy..
Semua ada..
Tapi ada satu benda yang aku ingat sampai bila2..
Kiteorang penah kena tido atas tar sebab bising dalam dorm..
Musyrifah (warden) kiteorg bengang ngn batch kiteorang sebab bising sangat malam2..
Then dia suruh kiteorg tido atas tar pkl 12 malam sampai pagi..
Tapi kiteorag xserik..
Siap bancuh air makan biskut (hup seng)..
Memang bega sekor2..
Hahahah~ Tapi batch kiteorg the BEST!!!
Sayang la korang...!!!
Muuahhhhhhxx!!!!

No comments: